Cercetarea a avut mai mulţi paşi, constând în analiza pieţei în context general, analiza pieţei concurenţiale in raport cu analiza SWOT, identificarea şi profilul potenţialilor clienţi. Cercetarea a fost folosita in vederea crearii unei strategii de marketing şi comunicare pentru dezvoltarea activităţii întreprinderii sociale , precum şi pentru structurarea unui plan de marketing şi comunicare, cu scopul creşterii vizibilităţii brandului propriu şi a vânzărilor, pe pieţele vizate. “Fabricat în Țara lui Andrei” este competiţia de afaceri sociale organizată de OMV Petrom în parteneriat cu Fundația NESsT. Fabricat în Țara lui Andrei oferă finanţări, consultanţă şi pregătire alături de experţi pentru a crea afaceri sociale ce produc valoare, rezolvă probleme sociale și oferă locuri de muncă în comunităţile vizate de proiect. OMV Petrom sprijină astfel, prin educaţie şi suport financiar, oamenii cu iniţiativă pentru a dezvolta afaceri care generează valoare economică şi socială. |