Marketing prin email
Ce este
Email marketing-ul este o metoda de promovare foarte puternica datorita mediului personal in care muta discutia despre brandul tau – inboxul consumatorilor. Aceasta metoda nu inseamna trimitere de email-uri in masa, inseamna crearea unei linii directe de comunicare cu clientii actuali si/sau potentiali, care conduce la conversie si vanzare.
Alege email marketing pentru ca
- Exceleaza la capitolul Return on Investment. Avand costuri mici de realizare si o arie de adresare foarte larga, email marketing-ul este o metoda eficienta pe care trebuie sa o folosesti atunci cand vrei sa faci trecerea de la conversatie la vanzare.
- Creste vanzarile. Datorita mediului intim si personal in care are loc comunicarea, sansele ca un abonat sa-ti viziteze site-ul dupa primirea email-ului sunt foarte mari. Vanzarile cresc, la costuri foarte mici, datorita promovarii produselor si gratie mesajelor personalizate.
- Este masurabil. Succesul campaniilor de email marketing poate fi masurat pana la cele mai mici detalii: rata de deschidere a email-ului, rata de click sau vanzarile. Toate aceste date contribuie la imbunatatirea strategiei pentru rezultate mai bune in viitor.
- Contruiesti brand awareness si memorabilitate. Trimise cu regularitate, cu un design unic si cu elementele de identitate adecvate, campaniile de email marketing contribuie semnificativ la cresterea notorietatii brandului tau. Comunicarea frecventa cu abonatii te va pastra mereu, in prima linie, atunci cand vine momentul cumparaturilor.
- Lead generation. Email marketing-ul este principala sursa de generare si crestere a interesului pentru produsele sau serviciile unui brand. In contextul competitivitatii in crestere pe orice domeniu si a schimbarii procesului de cumparare, generarea de lead-uri prin email marketing este o metoda foarte eficienta de construire a unei relatii cu cumparatorii.
- Intaresti relatia cu clienti. Datorita usurintei de realizare si trimitere a unui email, poti comunica mai frecvent cu abonatii, iar comunicarea poate fi bilaterala. In acest fel, se construieste o relatie solida cu clientii si potentialii clienti, bazata pe incredere, accelerand astfel vanzarea.
|