Magda Bei, CEO Graphtec, face parte din „Primul careu de ași” al proiectului de mentorat FixBiz, care ajută business-urile aflate într-un impas să reușească să-și atingă obiectivele. Alături de mentorii Marius Ghenea, Florin Jianu şi Octavian Bădescu, aceasta a participat la discuții menite să identifice soluţii pentru „a repara afaceri”, dar şi pentru a împărtăși experiențele din viața unui antreprenor de succes.
Vizionați emisiunea Income Magazine, difuzată pe Antena 3, in fiecare sambata , în intervalul 10,00 – 11,00, pentru a-i cunoaște pe mentorii ce formează „Careul de ași” și pentru a vedea cum îi susțin pe alți antreprenori români ,descoperind impreuna cum arata succesul in afaceri din tara noastra catre restul lumii.

Magda Bei este fondatorul companiei de producție Graphtec din anul 1998, mentor în numeroase asociații de tip start up,mentor in randul elevilor si studentilor din Constanta membru certificat in leadership și ambasador sustinator al businesului feminin . În cadrul emisiunii FixBiz, CEO-ul Graphtec a evidențiat importanța rolului unui mentor în buna funcționare a unei afaceri. Magda Bei a mărturisit faptul că, la începuturile Graphtec, s-a bucurat și ea de sprijinul unui mentor, însă, pentru cei aflați la începutul unei afaceri , explicațiile și sfaturile pot fi destul de complicate, tocmai de aceea un mentor este un real ajutor. Aceasta a devenit antreprenor la 20 de ani și a avut trei experiențe fără succes, dar despre care recunoaşte că au crescut-o şi au întărit-o. De asemenea, CEO-ul Graphtec a trăit și experiența de angajat, fiind director la 2 companii până la 24 de ani când a înființat Graphtec, companie de producție de mobilier comercial care în prezent are 20 de ani de activitate și se află într-o continuă dezvoltare .
Magda Bei a evidențiat câteva dintre greutatile cu care se confruntă antreprenorii indifereant de vechimea in domeniul lor , oferindu-le perspective noi din care isi pot evalua afacerea si expertiza lor . Potrivit acesteia, principalele provocări cu care se confruntă mediul actual de afaceri nu ţin doar de compeţie, ci şi de viziunea şi organizarea afacerii în sine. Concret, Magda Bei a oferit chiar şi câteva exemple de paşi necesari pentru creşterea cifrei de afaceri, de la investiţii necesare pentru a asigura o capacitate de producţie mai mare, targhetarea clienţilor pentru dublarea cifrei de afaceri, o echipă performantă de oameni de vânzări, până la un board financiar realizat pe indicatori financiari clari şi o vizibilitate mai mare pe piaţă. Însă, Magda mai atrage atenţia că toţi aceşti paşi trebuie să fie bine calculaţi şi precauţia să fie un ghid permanent pentru antreprenor ,folosita ca un filtru pentru viziunea economica creata la nivel international in afaceri .
Pentru proiectul FixBiz, CEO-ul Graphtec și-a setat obiectivele și afirmă că îşi doreşte să îmbrace „haina antreprenorului” pe care-l va mentora, pentru a-i oferi noi perspective în vederea îmbunătățirii afacerii sale.
Accesați linkul următor pentru a viziona prima experiență de mentorat pentru Magda Bei și să urmăriți discuția și sfaturile pe care CEO-ul Graphtec le-a oferit: