Este un ansamblu omogen de suporturi de comunicatie, avand aceeasi natura – purtatoare ale mesajelor publicitare. Medii de masa: radio, televiziune, presa scrisa, afisaj, cinema, mijloacele telematice (videotex, Internet), telefon. Fiecare vector media dispune, practic, de un numar nelimitat de variante de prezentare. Exemplu: media TV - Romania 1, Prima TV, Antena 1, Pro TV, OTV s.a.; media presa scrisa - Libertatea, Evenimentul zilei, Capital, Curentul s.a. Medii "calde"/"fierbinti": presa cotidiana (locala/regionala), radio (local), afisaj; medii locale (de proximitate) - medii avand o audienta locala (posturi locale de radio, televiziune prin cablu, publicatii locale). Serviciile oferite consta in achizitie de spatii media, planificare aparitii media, consultanta in amplasarea spatiilor media, monitorizarea media, discounturi pentru suporturi media nationale, regionale si locale. Pentru ca astăzi toate afacerile media necesită o abordare pe mai multe planuri, observăm că stategiile integrate de comunicare au în conţinut şi strategiile de vanzare şi consultanţă a afacerii clienţilor. |